Shick va ordet!

Yés, det är sant.. Lilla jag (Emelie) ska börja blogga igen. Som några redan vet har jag haft många bloggar den som gick bäst var www.enjoythelife.blogg.se hade runt 8-30 kommentarer och jätte söta unika besökare. Jag var jätte nöjd med den bloggen och jätte nöjd med alla söta kommentarer. Efter den bloggen gjorde jag och Emilia en blogg www.emiliaochemelie.blogg.se båda har slutat skriva.. Nu gör jag en blogg, tredje gången gillt som heter www.soshick.blogg.se ordet Shick fick jag från en film och det betyder typ glamoröst och ovanligt.. Tyckte att ordet var ballt så jag tog det som ett blogg namn. Mitt namn är iaf Emelie och jag är 14 år. Läs min blogg och kommentera också, sprid gärna den vidare så jag får en bra början. Många bilder, tips, outfit´s och mycket annat kommer att uppdateras varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0