Igår

Som jag skrev så var jag hemma hos min och mammas granne igår, Helena heter hon. Hennes barn är mina barndomsvänner fast just nu är dom i skåne så jag fick inte träffa dom. Hon bor mitt emot oss så det tar oss 2 sekunder att gå till henne. Dom satt och drack ett glas vin på hennes balkong och jag satt framför datan. Jag fick smaka deras vin de va skit surt! Jag hade på mig ett par klackskor när vi skulle gå dit och då fick Helena för sig att hon skulle prova att gå i dom h a h a h a jag har aldrig skrattat så mycket. Det gick inte sådär jätte bra haha.

Mina skor.

Helena som försöker gå.

Min mamma som lånade min tröja.

& till sist, linnet jag köpte.

Kommentarer
Postat av: ammanda

sv. Tack så mycket =D

dom är coola men onödiga :S

vad tycker du om blondinbellas förändring då? ;)

2009-07-28 @ 17:33:20
URL: http://amandabjorkman.blogg.se/
Postat av: Simone

Fina skor!! <3

2009-07-31 @ 21:23:48
URL: http://simojjne.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0